POPUST DOBRODOŠLICE -10%, Koda za popust: 10OFF

Brezplačna dostava nad 20€

Količinski popusti

Hitra dostava

Osebna obravnava

  • Brezplačna dostava nad 20€*

  • Količinski popusti

  • Hitra dostava

  • Osebna obravnava

POPUST DOBRODOŠLICE -10%
Koda za popust: 10OFF

Vračilo blaga in reklamacije

1. Pravica do odstopa od pogodbe

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik pravico (iz 43.c člena Zakona o varstvu potrošnikov), da v 14 dneh podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je pošiljka oddana v roku. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga. Če potrošnik odstopi od pogodbe, mu bo naše podjetje vrnilo vsa opravljena plačila najkasneje v 14-ih dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe.

Od kdaj teče rok za odstop od pogodbe?

Če je podjetje v celoti izpolnilo obveznost iz 43.c člena Zakona o varstvu potrošnikov, začne teči rok za odstop od pogodbe pri dobavi blaga od dneva, ko je potrošnik sprejel blago.

Obveznosti prodajalca pri odstopu od pogodbe

V kolikor v primeru odstopa od pogodbe, na željo kupca ni bila izvršena zamenjava blaga, prodajalec vrne celotno kupnino v roku 14 dni od prejetja obvestila o odstopu od pogodbe. Prodajalec vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.

2. Vračilo blaga, kupnine

Kupec mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec. Kupec odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

Vrnjeno blago pošljite na naš naslov: Janez Kotar, Toneta Melive 10, 3210 Slovenske Konjice

Potrošnik mora blago, s katerim iz kakršnega koli razloga ni zadovoljen, prodajalcu vrniti v 14 dneh po oddanem sporočilu o prekinitvi pogodbe. Opozarjamo, da mora biti blago za povračilo celotne kupnine, nepoškodovano. Potrošnik ne more in ne sme prejetega blaga neovirano uporabljati v času do odstopa od pogodbe.

Ne gre namreč za nakup na preizkušnjo: nakup na daljavo potrošniku ne daje več pravic, kot jih ima ta pri nakupu v navadni trgovini. Potrošnik sme tako opraviti zgolj ogled prejetega blaga v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Vsakršno »preizkušanje« je mogoče šteti za uporabo blaga, kar pomeni, da potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

Priložena mora biti kopija računa in vsi ostali spremni dokumenti. Kupec sam nosi breme za nevarnost izgube, poškodbe ali uničenja izdelka, ki ga želi vrniti, razen če je do tega prišlo brez njegove krivde. Edin strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe je strošek, ki nastane pri vrnitvi predmeta nakupa.

3. Uveljavljanje stvarne napake

Reklamacijo iz naslova stvarne napake lahko potrošnik uveljavlja za vsak kupljeni izdelek (kar pomeni, da lahko potrošnik zaradi napake na izdelku, uveljavlja pravice iz stvarne napake).

Iz naslova stvarne napake lahko potrošnik napako na izdelku reklamira pri prodajalcu, ob prejemu takoj ko ugotovi napako ali pa v dveh dneh od tega ko je bila nalepka nalepljena, pri čemer mora predložiti slikovno gradivo. Nato po lastni izbiri zahteva odpravo napake ali vračilo plačanega zneska v sorazmerju z napako ali zamenjavo blaga ali vračilo plačanega zneska. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da izdelek pregleda. Prav tako mora zagotoviti slikovno gradivo, če podjetje smatra a je to potrebno. Če napaka ni sporna, mora podjetje čimprej, najkasneje pa v roku osmih dni, ugoditi potrošnikovemu zahtevku. Če o napaki obstaja spor, mora podjetje v enakem roku podati potrošniku pisen odgovor.

Pozor: Zimske razmere, sneg, led, gretje ledeno mrzlega stekla in s tem nastanek kondenza ter uporaba brisalcev in strganje ledu iz šipe lahko v določenih primerih povzročijo, da se nalepka poškoduje, delno ali v celoti odlepi, zato odsvetujemo namestitev nalepke na steklo na zunanji strani. Reklamacij iz tega naslova ne upoštevamo. Nalepko za na notranjo stran avtomobilskega stekla pa izberite, če želite boljšo obstojnost, saj je zaščitena pred vremenskimi vplivi na dolgi rok.
Pozor: bolj kot so zatemnjena stekla, manj se bo videla notranja nalepka. Reklamacij zaradi slabe vidljivosti nalepke ne upoštevamo, če zatemnjenost stekel razlog za slabo vidljivost same nalepke!

Za napake pri lepljenju nalepk ne odgovarjamo. Prodajamo nalepke in ne stortive namestitve nalepke. Za poškodovane, delno ali v celoti odlepljene nalepke  zaradi vremenskih razmer ne odgovarjamo in ne upoštevamo reklamacij. Za nastalo škodo na pločevini, odtujitev ali izgubo magnetne nalepke ne odgovarjamo. Reklamacij iz tega naslova ne upoštevamo. Kupec mora nalepko namestiti v skladu z navodili za namestitev. Če ne razumete navodil za namestitev, nam pišite in skupaj bomo našli rešitev!

4. Pravica potrošnikov

Potrošnik lahko napake na kupljenem blagu uveljavlja iz naslova stvarne napake v skladu z določili Zakona o varstvu potrošnikov (v nadaljevanju ZVPot).

5. Vračilo kupnine

Prodajalec vrne prejeta plačila potrošniku v 14 dneh z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.

Slovenske Konjice, 23.2.2023